Inget resultat - bara frustration

Trots att jag grubblat och testat flera olika kontexter har jag inte lyckats hitta något bra exempel att joba utifrån.
Men det var väl precis mitt bidrag: det är verkligen svårt.
Har nog aldrig varit så oförberedd, i den meningen att vi naturligtvis väljer en helt ny anfallsplan. Varför gör man sådana idiotiska val??
Hoppas kollegan har bättre koll.
Avslutar som vanligt med lite ond, bråd död för att trötta ut hjärnan.



Känner mig tack och lov inte sämre i alla fall.
Har hela em i morrn och stora demon på tisdag.
Jaja....

Kommentarer
Postat av: Kristina

vet ej om du loggade ut eller blev utloggad när jag skrev var du utloggad sa den. Hoppas du får sova gott i natt

2011-01-16 @ 23:44:33
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0