It ain't over 'til the fat lady sings!

Aldrig har det varit sannare!

Efter tre mål i baken på mindre än tre minuter i mitten av andra perioden, trodde jag att det var helt kört.

Inget hände på länge så jag gav upp och gick ner i tvättstugan när hemmalaget tog timeout efter 12.33 i tredje perioden.
Möjligen indikerade det att mitt lag hade en bra press, men underläge med 6-4 kändes ändå lite hopplöst.

När jag så återkommer till rapporteringen är matchen slut och vi har vunnit??!

Bara att böja sig för kämpaglöden.

Hejja brudar!
(men gasa gärna tidigare hädanefter, jag blir så stressad annars!)

Medan jag bevakat matchen har jag funderat lite på julklappar och tittat lite på priser å så.

Gjorde en kontroll av tillståndet i frysen, som tyvärr är rätt full.
Den MÅSTE vara mindre än den förra. Jag tycker inte det ryms någonting nästan.
Om man ska förbereda lite innan jul så blir det komplicerat.

Nu kanske jag kan sätta igång med något litet projekt.
Kaffe har jag redan druckit (flera gånger), så inte ens det bromsar möjligheten att aktivera sig.

Borde ta en tur till kåmpe, förstås.
Men vad ska vi hitta på att äta då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0