Förklarad förvirring

eller förvirrad förklaring?

Så! Nu fattar väl alla??

Sedan är det några tekniska detaljer i själva programmerandet...

men det påstår min labkompis är "enkelt".

Att han har försörjt sig på det yrkesmässigt i massor av år kan väl kanppast spela någon roll??

Nu är vi dessutom långt efter tidsplanen vad gäller spel-projektet.

Men vad gör man?!

Ovanligt mycket studievägledning och sakkunniguppdraget som hänger över.

Men jag tänker ta ut mina lediga dagar denna och nästa vecka.

Annars blir det ännu mindre roligt med juluppdragen.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja stå på dig med din ledighet o kaffepannan kokar alltid här om du behöver vila. förstår inte att du inte sett mig i cyberspace jag är ju nästan alltid här. Men nu drar jag till sjukhuset ngr timmar för prov

2011-12-13 @ 12:47:22
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0