Dagarna går...

...men jag plogar mest arbetet framför mig :-(

Idag var det dags att ha kiosken på Hallen igen.
(det börjar vara en hel del pass i höst)
Damlaget hade  hemmamatch mot serieledarna.
Gjorde en oväntat bra insats och förlorade hedersamt med 2-5.

Sedan hem för att luncha lite med modern innan det var dags att dra till stan för att passa hennes buss söderut.

Hämtade sonen på vägen hem och sedan till lokala leverantören av snabbmat från Napoli.

Hade fortfarande lite energi kvar efter middagen så sonen, dottern och jag drog till stora köpcentrat för att bunkra lite julvaror.
När jag var hemma igen och hade allt upplockat så var det inte mycket kvar att ta av.
Inget av dagens insatser har dock tagit mig närmare julkänslan :-(
Verkar som att vi inte behöver ha kiosken i morrn, matchen sägs vara flyttad.
Kanske har lite ork från morgonen då...

Kommentarer
Postat av: Kristina

På denna sidan stan åstadkoms inte ett jota, kanske beroende på att frun vaknade kl 11 och de andra med o sen hann jag inget innan det var dags för kyrkan och imorgon hinner jag inget heller. Hoppas din dag blir bättre

2011-12-18 @ 00:42:49
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0