Skurar

Lite energi kvar från igår så jag putsade köksfönstret.

Inte med någon särskild framgång :-(

Men vispstänket är borta i alla fall.

Sedan började jag klippa gräsmattan, men det fick ordinarie klippare ta över så fort han dök upp.

Själv gick jag ett varv med lilla trimmern, men den känns lite slö så det blev slitigt.

På kvällen tränade ALLA i familjen, jag drog till spåret.

Gick URUSELT, Fy, Huvva, Usch!

Kort störtskur i slutet på ett dåligt varv, men det fick lov att bli några intervaller.

Regnet upphörde dock.

Inte kom jag iväg någonstans idag heller.

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så trist att jag förstörde din / vår utflykt idag. Jag som så såg fram emot den. Vad energisk du varit även idag eller var det igår blir lite osäker på dateringen. Uppmuntringskram

2011-08-09 @ 17:22:39
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0