Om det inte blir bättre

när man tränar, kan det väl knappast bli sämre om man låter bli??

Pulsmätaren säger OK, men tidtagaruret säger något annat.
Känslan var sämst av allt.
Första varvet var en katastrof, men blotta tanken att springa intervaller gjorde att jag fick chansa och testa ett varv till.
Totalt sett blev det en minut över SB, så möjligen då...

Mattorna känns bra, speciellt den under matbordet.

Har fixat kycklingen till i morgon.

Verkar bli ensam i bilen in till jobbet i morrn'.
Ikväll borde jag nog försöka sova lite tidigare så jag har en chans att komma upp i morrn' bitti.
Men hur lätt är det?

Massor av urusla TV-program att tvångsmässigt titta på, rätt många sudd-okusar kvar att lösa (är nu inne på tre svettdropps-svåra).
Dessutom har jag en massa timmar ogjorda på nätet.
Häromdagen varade en session nästan 4 timmar (det är visserligen inte bara jag som använder det mobila bredbandet, men ändå...).

Ska försöka boka en massagetid.
Måste boka biljetter och hotell för utflykten med mamma.
Mycket att stå i...

Avslutar semestern med ett avsnitt Navy CIS.

Kommentarer
Postat av: Kristina

bra att du ligger före med maten.Hoppas dagen idag blev okey ändå. Ps 121 kram

2011-08-11 @ 18:11:31
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0