Mission accomplished

Fyra mattor inhandlade.

En stor att ha under matbordet var uppdraget när vi åkte.

Hittade en snygg på första stället.
Ingen långbänk - den tog vi!

När man ändå gick där och tittade, insåg vi att vi länge tänkt fixa en matta till lilla hallen på entreplanet.

Sagt och gjort.

Snäppade vidare till nästa affär.

Där fick vi tag i en helt ok matta till ok pris, dessutom två små dörrmattor.

Hem igen.
Kaffe först!
Ut med äckelmattan.
Dammsuga & torka golv.

In med det nya.
Klart!

Nästan alla tränar idag med, så middagsplanerna for åt Hecklefjäll.

Alla får äta bäst dom kan, vid olika tillfällen anpassade efter individuell träningstid.

Jag släpar mig nog till spåret en sväng, inte för att det känns så roligt efter förra vändan :-( men det är ju min enda viljastyrka: att inte välja - bara fara.

Dessutom blir det ju besvärligare nu när jobbet drar igång igen - bara nackdelar...


Kommentarer
Postat av: Lena

Vill bara säga välkommen tillbaka till jobbet. Vi har saknat din korsordsskarpa hjärna i veckan.

2011-08-10 @ 17:21:18
Postat av: Kristina

men var tog min kommentar från igår vägen? Får väl säga igen att det var snygga mattor. Var hittade ni dom?

2011-08-11 @ 18:10:43
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Lena KW

Snygga mattor! Hade nästan glömt adressen till din blogg men med lite googlande hittar man det mesta!



Ses till veckan!

Lena

2011-08-12 @ 00:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0