6 dagar kvar :-(

och så här ser prognosen ut:

Det verkar innebära slutet för gräsmattesittandet :-(
Vad ska jag göra då?
Finns ju en del städprojekt att ta itu med...
Massor av sudd-okusar att lösa fortfarande...
Kanske hälsa på hos någon...
Skulle vilja fynda på rea, men det verkar vara helt kört :-(
Träna funkar ju alltid, dessutom kan  man göra bort det tidigare på dagen.
Gårdagens tur blev inte intervaller, utan två-varvsrundan.
Gick helt ok, krånglet under kontroll och snudd på både ett-vars och två-varvs SB.
Men bara nästan...

Kommentarer
Postat av: Lena

Om du inte har nåt annat för dig kan du väl komma förbi.



Jag bjuder på kaffe/te och bär med vispgrädde. Okej?

2011-08-04 @ 21:19:35
Postat av: Lena

Du får väl komma förbi mig för en kopp te/kaffe och en portion bär med vispgrädde. Du är alltid välkommen!

2011-08-04 @ 21:24:58
Postat av: Kristina

kaffet finns här oxå. Jag är ju hemma alla dagar jag inte är på sjukhuset.

2011-08-04 @ 22:32:45
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Kristina

man kan förresten få kaffe inomhus oxå med hallon eller vinbär ifall det lockar denna regniga dag



2011-08-05 @ 09:12:25
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0