Träning 345:-

Happ, var där igen.
Inte kul!
Sämst hittills, men så känns det ofta.
Eller ofta är kanske nyckelordet här?
Om jag hade varit där ofta hade det varit mindre dåligt.
En teori jag har.
Ett mer neutralt samtalsämne: vädret!

Vill sitta i solen, i lä och dricka kaffe och lösa korsord.
Kalla mig enkelspårig.

Stvl-ärendena betas av i en ostrid takt.
Förhoppningsvis går det snabbare eftersom, jamena det kan väl bara finnas ett begränsat antal frågor att besvara, i sak.
Nämen, nu blir det lunch.
Den delen av jobbet behärskar jag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

om din väderrapport stämmer kanske det där dags för kaffe på min bro? Aj jag trodde solen skulle skina imorgon misstänker starkt att jag behöver uppmuntran efter läkarbesöket imorgon. Ja du är alltid välkommen oavsett väder

2011-04-07 @ 13:56:02
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0