Fortfarande OK...

...att tända ljus på kvällen.

Försökte ta en bild, dels med Scene-funtionen Candlelight, dels med Automatic, med blixten avslagen.

På båda ser man även reflexer från Tv'n.
Jaja, är förmodligen ett av de svårare motiven med en liten enkel digital-kamera.
Ofta tycker jag att Scene-bilderna blir sämre?!
Skulle vara kul att ha en digital systemkamera faktiskt. Det blir hyfsade bilder har jag sett.
Men jag är ingen fotograf, anänder kameran mest för dokumentation. Kanske sen när/om man får lite tid skulle det vara möjligt att fixa lite med bilder.

Kommentarer
Postat av: Experten

Nu har är det fastslaget, det ska vara odi omnia, vilket betyder: "jag har fattat hat till allt".

2011-04-07 @ 11:17:00
Postat av: Kristina

de duger o ger en känsla av stämning

2011-04-07 @ 13:53:41
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0