Långsamma, trötta tankar

Hade en bra dag hemma igår, men måste tillbringa ett par timmar på jobbet idag.

Flera innebandy matcher, sonens låg så tidigt så jag fick avstå den om jag skulle få lite arbetstid :-(

Helgerna är ofta en enda stor logistisk utmaning. Hur det ska ätas och hur transporter ska organiseras . Två bilar och två föräldrar löser ofta transporterna i alla fall.

Själva tittandet är bonus!!

Anledningen till att jag sitter här just idag är  att jag i morgon 11.00 (finsk tid) måste göra en presentation. Avslutningen på EER-kursen.

Undrar bara hur lång den ska vara; i tidigare utskick stod 15 minuter + diskussion = 45 min. I ett mail som kom för en dryg vecka sedan står det 30 minuter + diskussion = 45 min.

Mina reviewer var inte det bästa jag gjort, å andra sidan ser jag att det inte varit lätt för andra heller. Har faktiskt bara fått en av de två som skulle göra review till mig....


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så fina höstblommmor. På hösten är min inspiration noll, säkert för att jag tycker det är för kallt att vara ute o då blir det ingenting. Men blir avis på de som orkar göra lite höstfint

2010-10-17 @ 14:45:48
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0