Finsland (igen)

Nu gör vi presentationer på Full research plans, samt ger review-feedback.

Alla hade mycket att stå i och det är svårt (läs omöjigt) att sätta sig in i andra ämnen, men att lära sig fokusera sina frågor är en bra grej i det här sammanhanget.

Jag fick rådet att tydligare framhålla det unika i min studie!!

Insåg också att jag skulle ha kunnat göra en pålan för arbetet efter detta (om det nu blir något) Då skulle EER kunna vara tydligare än i mitt nuvarande arbete, som i en mening kan sägas vara grundforskning, typ..... eller...?!

 

Läsaren* som följt mina kurs-äventyr kan säkert gissa vad som kommer att serveras till middagen ikväll, men er andra håller jag på sträckbänken.


* Observera att det står i singularis, som nog är latin eller vad säger familjens sj'lvutnämnda språkexpert?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt se att du är i Finland och har landat och lever. Varit lite lite msnande fr din sida nu ett tag och bloggkommentarer så jag känner mig inte så up to date med dig. Fattar självklart att det är tidsbrist hos dig. Jag har ju bara tid o inget annat. Skönt att andra ser att du gör unika saker. Ang maten borde jag gräva i minnet men det är på smärtstadiet så inget funkar så bra där. Lycka till

2010-10-18 @ 17:37:50
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0