Darrig

Tja, nu verkar det klart.
En dag kortare att gruva sig och det kommer knappast att påverka tiden jag har till förfogande nu med slutarbetet.

Hemmavid väcker det inga särskilda rektioner "det går nog bra det där", sedan över till viktigare diskussioner, som om det ska, eller inte ska, vara prinskorv på julfton. Ett tungt förslag är att bara ha efterrätter i år! Brytbröd & blanna, verkar oundvikligt. Köttbullar fick lov att klassas som efterrätt också.

Flera pussel ska vi köpa så att vi inte blir utan.

I år ska vi inte lyfta ett finger över julen, i all fall inte jag!!!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Har ni redan börjat planera julen? Ni är då tidiga.Är skinkan oxå efterätt? Först funderade jag var bilden var tagen men sen insåg jag att det var de nya möblerna som jag ej sett irl som lurade mig.

Är det klart med opponenten? Själv svävar jag på små moln efter träning för själen

2010-10-20 @ 22:23:08
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0