Dyrt onöje!

Har varit iväg på pining igen.
En nästan lika stor pina var att räkna ut kostnaden.
Nu ligger den på 345:-/pass, så det blir till att sluta känna efter och enbart tänka på pengarna (brukar vara en bra drivkraft i andra sammanhang).
Själen mår bättre även om kroppen skriker :-)
Dessutom var det sagolikt på väg till jobbet efteråt.

Så i gymfrågan har jag inte sparat på slantarna, problemet var att jag sparat i ett annat sammanhang:

Pärmar i mängder!

Hur ofta tittar jag i dom då??? I stort sett aldrig, men de de är som sagt mitt tertiär-minne. Bra att kunna kolla vilka kurser man haft t.ex. Allt finns inte elektroniskt, så länge sedan är det.

Är det så att jag sparar på gungorna det jag förlorar på karusellen, eller....?

 

Ja det går inte ihop på någondera fronten just nu.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Slänger man för fort kommer man helt plötsligt på att man behöver det. Det ser ju snyggt o prydligt ut

2010-11-26 @ 14:49:31
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0