Betar av i ToDo-listan

Idag har jag:

  • skicka in en av artiklarna, nu direkt.
  • reseräkning (!)
  • e-publicerat (inte trivialt!!)
  • fixat lite med en hemlis
  • uppsats på svenska (behöver poängen)
  • skicka in återstående två artiklar (väntar på handl. kommentarer)
  • börja på ansökan om befordran (måste lämnas innan årsskiftet) <---- inte att leka med!
  • förbereda examensansökan
Listig som man kan vara så tänkte jag att jag tar en del material som jag har på engelska, kör det genom Google Translate och fixar lite så borde uppsatsen vara gjord på ett kick.
Hah!
Det visade sig att det inte var så enkelt.
Vissa stycken förstår jag bara inte, undrar om min engelska faktiskt är precis så dålig.....?
Då blir det inte kul den 16:e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0