Modebloggandet-Valborg

Har väl inte varit alltför flitigt ett tag, jag förstår att mina läsare är besvikna. Inte lätt att orientera sig i modesvängen när man inte får stöd från ett säkert modeorakel. Men sommaren är en roligare modeperiod tycker jag.
För att muntra upp den sjuke sonen köpte dotern och jag ett par läckra strumpor (avbildade nedan). Till mig själv köpte jag lite blommor :-)
Valborg förflöt mycket lugnt, vädret och lite feber på olika håll gjorde att vi tog till ett standardknep: Tittade på en riktigt stilbildare För en handfull dollar med Clint Eastwood. Upprinnelsen till den s.k. spagettiwestern.
Idag blir det också lugnt och behagligt tror jag...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vackra blommor. Hur är febern idag?

Ha en trevlig första maj

2010-05-01 @ 13:37:56
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0