Ditt och datt

Idag har det varit lite av varje. Gjorde en rejäl storstädning, mattorna ut och golvtorkning av lite mer seriös karaktär. Kändes bra.

Även utomhus har det varit stök  idag. Bilen städades, maskrosor jagades, äppelträd gallrades, löv räfsades, sly röjdes...

Fotbollsmatch i stan och bortfraktning av återvinningsskräp.
Känns helt ok faktiskt.
Inte blev det sämre av att jag drack min första kopp kaffe (och andra!) ute i en brassestol.

Nu har jag sett en av mina favoriter: Lewis.
Nu ska jag se om jag kan småprata lite med kompisen...
Glitter Words


Kommentarer
Postat av: Kristina

Skön kaffedrickande dam! Vilket storjobb du utförde igår. Men skönt få sånt gjort. Jag har fått halva baksidan krattad , en liten del av son och en lite större del av maken, men sen var han svimfärdig, så nu är det jordgubbslandet o runt syrenerna kvar plus nån liten snutt

2010-05-16 @ 22:37:49
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0