Semester?!

Vad är det att ha semester egentligen?
Inte alltid så lätt att uppleva det som en vila FRÅN något...
Idag har jag haft semester (och igår) (och i morgon). Hittills har mesta tiden gått åt till utejobb, vilket iofs. är trevligt.
Har BTW aldrig satt ut plant så tidigt sedan vi flyttade ut till skärgården.
Känner dock en lätt panik komma smygande. Hur ska den här tiden räcka till?
Mycket som splittrar just nu. Känns motigt, efersom jag med åren har fått svårare med simultankapaciteten :-(
Blir lätt stressad och har svårt att fokusera --> mindre blir gjort --> mer stress.....
I morgon är det baldags för den blivande studenten och vi anhöriga får försöka kriga till oss en plats för att se en skymt av den grandiosa entren. Bilder kommer (kanske)...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är modig, jag har inte satt ut ngt än,var en halv grad i natt, mina småtobak frös i natt i plastväxhuset. Men vi får tro det går vägen.Jag känner oxå av stressen men det är mer för att jag har behandl till veckan. Men jag kan inte jmföra mig med dig som har så mkt att tänka på- Är glad att jag inte har ngn student i år med tanke på ca.

Ber för dig

2010-06-02 @ 22:46:28
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0