Sommar är enkelt ibland

Idag har vi ätit lunch & middag ute. Hur skönt som helst.
Diversetallrik till lunch (goda korvar, ädelost, ägg, sallad...) och Gazpacho till middag.
Ljuvligt i kvällssolen.
Dottern har just meddelat att planerna ändrats (träning var planerad för oss båda). Det blir Skftå för hennes del, men jag tror jag försöker hålla mig till ursprungsplanen med en lätt motionsrunda så att jag kan bäörja skaka liv i gamm-bena. Kort och ofta är mottot nu i början.


Lyckades knäppa en del av problemet med filer och märkning av innehåll i alla fall (ID+rad nummer), nu ska jag bara vilkora med att det bara gäller icke-tomma rutor.


Kommentarer
Postat av: Felixlilly

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-05-09 @ 21:32:41
URL: http://felixlilly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0