Ljuvlig eftermiddag

Eftersom jag behövde åka hem efter lunch för att prata med rörmokaren så har jag suttit ute och jobbat på eftermiddagen. Gick över all förväntan. Kanske frånvaron av dator hade nåt med saken att göra?!
Nu har jag börjat kategorisera och dessutom tagit mig en ordentlig funderare på hur man ska organisera datat för att ha kvar så mycket information som möjligt när jag börjar abstrahera. Inte ett helt trivialt problem visar det sig.
Min stackars bleka lekamen fick en rejäl dos av sol, så nu blir det väl illiga konsekvenser framåt matchen (Spanien - Tyskland).
Funderar dessutom på att fresta på ytterligare med en försiktig tur i spåret....
Mina strandirisar blommar för fullt, såååå vackert.


Om det blir fint väder i morgon kanske jag ska fortsätta vara effektiv på gräsmattan?!
Kan vara värt att testa som omväxling.
För inomhus jobb hemma skulle jag behöva koppla min MacBook Pro mot stationära skärmen bara, eftersom om jag ska härja runt med mina excel-dokument så är den bärbaras skärm i minsta laget. Hmmmm, saknar säkert någon viktig kabel ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0