Kanonväder


Så det blir shorts igen.
Trots att jag sitter inne och inte har alltför varmt på mitt rum så känns det trevligt att vara sommarklädd. Orkade inte stryka min blus dock, någon måtta får det vara på ansträngningen.



Nu har blommorna utanför jobbet kommit igång. Läckert med blått och gult även om det blå är onödigt dominant på mina mobbe-bilder. Måste det bli såna blåstick eller har min mobilkamera gått trasig på något sätt?


Tittade på väder prognosen (yr.no) och funderar på att ta ledigt på lördag.

jobwise: gårdagens förhoppning om tips från källorna visade sig fåfängt. Den artikeln handlade bara om kvantitativ innehållsanalys och jag behöver  kvalitativ!

Så nu har jag letat fram två nya artiklar som kanske kan ge lite tips.



Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar tanken på att du ska ta ledigt lördag. Gud tänkte ngt gott med vilodag, det gäller även doktorander

2010-07-16 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0