Då är det dags igen

Efter två dagars nödvändig vila är jag tillbaka.
Aningen bättre känsla faktiskt, började kika på en artikel till i går kväll:

Successivt samlar jag ihop en idé om hur man faktiskt gör, i praktiken. Hoppas kunna börja idag.

Trots att jag gick i bikini hela dagen igår så blev det inget solläge, alls :-(

Riktigt trist.

Däremot fick jag en hel massa tvättat. Onsdag morgon åker ju nästan halva familjen till Alicante för att spela handbollsturnering, så det fanns lite att göra.

Själv har jag en del andra uppdrag över helgen. Åker söderut för att bistå syster och moder, samt fira lite på måndag.

Hoppas också att det ska hända lite mer i badrummet i inledningen på veckan. Rapportering dag för dag utlovas.

Och ingen glassmaskin har det blivit ännu, kanske idag?


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hade ni ingen sol igår? Ha det så gott det går

2010-07-05 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0