Började inte bra

  • Grisen och skeden helt ingrodda -- gick inte bort i diskmaskinen ens
  • Slängde skeden!
  • Helt plötsligt kunde jag inte klicka -- hur klarar man sig utan det i dagens samhälle
  • Datorn vill inte starta om -- paniken närmar sig
  • All support har semester (vilka har inte det?!)
Fick till slut datorn att göra en riktig kallboot och nu verkar allting vara som vanligt, men nervös blir man ju!
Bäst att kopiera ut allt viktigt på USB igen!
Idag blir att korta det stora avsnittet från 17 till 10 sidor -- känn på den!
Problemet är att emellanåt tappar jag fokus på vad som är syftet och då blir det oreda. Dessutom är jag inte så bra på att dribbla med bilder och sånt, det går väl alltid att göra sånt mer kompakt för att kunna ha kvar det...

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Usch det lät inte bra, hopas allt håller. Saknat dig på msn idag och ikväll , men nu kojar jag efter nattpromenaden jag fick ut a på. När kan vi ses?

2010-07-28 @ 23:06:15
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0