Tillbaka i sovcellen

Efter en dag med föreläsningar, en del grupparbete och en del individuellt arbete, var vi några stycken som picknickade på lunchrester på ett av de andra deltagarnas hotell. Trevligt! Sedan lokalbussen "hem" till krypinnet.
Hittade nu SVT2 på TV'n (programplats 50, hur lätt är det att gissa...?), så jag tittar på damernas jaktstart, blogar och umgås via msn.

Kan inte ligga åt rätt håll i sängen utan sitter i fotändan och försöker se på den pyttelilla TV'n, uppe i takhörnet.
Köpte en pappmugg med kaffe på järnvägsstationen och tog med till hotellrummet + lite salta nötter och dryck gör att jag har det ganska bra faktiskt.
Tyvärr växlar sändningen till SVT1 kl.20 och den kanalen har jag inte lyckats hitta, så det får bli Eurosport på danska efter åtta.




Kommentarer
Postat av: Kristina

Tur att du har ngt att tugga på till tv tittandet.Jag var för trött för semmelätande ikväll

2010-02-16 @ 21:34:01
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0