Söndag efter en intensiv vecka

Vissa veckor drar det ihop sig....
Nja, eg. alla, det är nog bara gradskillnader.
Elen är nu klar, dvs. omdragningen av hela huset. Känns bra att alla uttag fungerar och att strömbrytarna känns pålitliga.
Jelte har åkte hem coh jag fick t.o.m. en bukett rosor:

I värmen så nickar dom lite redan, men det är ändå tanken som räknas.
Sonen har tillfrisknat från en snabb släng av magsjuka torsdag/fredag, så igår och idag har han skottat färdigt det senaste snöfallets skörd.

Var en snabbtur till modershuset i går och vi kunde avsluta våra diskussioner. Jobbigt har det varit (vilket vi förutsåg), men en stor lättnad att det finns en praktisk lösning som gynnar modern.
Veckan framför känns ändå väldigt intensiv och nästa söndag åker jag till Danmark för att gå kurs 4 dagar. Om jag inte minns fel så måste jag förbereda något skriftligt innan jag åker.
Funderar på att ta ner vintergardinerna (== advents/jul-gardiner)...
(nu vill inte appl. ladda upp min bild???)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det märks att jag varit utan internet, man blir snabbt beroende. Tur jag fått prata med dig i luren så jag ej kände mig totalt främmande inför världshändelserna. Ha en bra kväll

2010-02-07 @ 21:16:09
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0