Still alive :-)

 

Ja, det gäller att överleva, vilket jag så klart gjorde.

Kände mig lite illa ute ett tag, men snirklade på lite och kom ur det om än inte med hedern helt i behåll. Väl på fastare mark tror jag att jag tog mig.

Så idag fick jag lov att snäppa upp lite idag vad gäller kläder...

Hade en mycket trevlig middag med släktingar och vänner som gladdes å mina vägnar. Mycket sympatiskt faktiskt.

GodaVännen höll ett roligt, fyndigt och mycket uppskattat tal. Dotterns tal gjorde att det blev nåt skrot i ögat...

Har varit och lämnat in ansökan om examen, så jag kan lämna in ansökan om befordran, så jag kan .... ja vaddå?

Blir väl ingen störe skillnad mer än till namnet, vilket KAN vara av betydelse enstaka gånger.

Anlsagsansökningar t.ex.

 

 

Nu gör jag helg!

 

 


Kommentarer
Postat av: tine

grattis igeeeeeen :D

2010-12-17 @ 20:58:04
URL: http://renhorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0