Rappelkärring! (230:-)

Hade bestämt att det skulle pinas idag med.
Sagt och gjort.
På väg från bilen och in i anläggningen händer något märkligt i knät, helt oprovocerat?!
Ont, kan knappt gå.
Jaja, tänker att det kanske blev någon låsning som släpper.
Testar att springa på löpbandet enligt planen.
Tja, funkade, kände bara litelite i början men sen var det helt ok.
Själva springet gick också bättre än väntat.
Jag har 0 motivation så det är bara att följa planen som går upp på att långsamt öka på både hastighet och mängd.

Fick ett decemberkryss till hur som helst!

Nu är jag nere på 230:-/gång, alltid något att glädja sig åt :-/
Varför kan man inte få leva på gamla meriter...
När jag sedan stapplar ut från anläggning så kommer ontet tillbaka :-(
Är det sånt här man måste ta bara för att åren går, eller...??
Vem har bestämt det?
Nu när man verkligen behöver hålla igång för att orka med tempot.
Snacka om livspussel!


Fortsätter att utmana Jante-lagen idag.
Viljan att komma åt titeln är starkare än Jante den här gången.
Jag SKA...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag tycker det låter oroande med knäet och inte ssk bra med träning. Har du vridit det, snebelastat, halkat? Var försiktig Kram

2010-12-03 @ 13:24:34
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: tine

Hehe ja jag får väl göra det!

2010-12-03 @ 14:53:26
URL: http://renhorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0