Byta & klaga

Idag var det dags att byta julklappar.
Eftersom jag i år fick tre morgonrockar var det läge att läna tillbaka två.
Planen är att inhandla en riktigt bra neccessär, vilket jag önskat i flera år men inte fått.
Så i år får jag en :-)
Bytte också en av mina två pulsmätare till ett par nya löparskor. Kanonish!

Vi är såååå nöjda med granen!

(Har hört att det förekommit en del skrattande på vår bekostnad?? )

Nu till det tråkiga idag: en av döttrarna hade köpt ett par nya (jättesnygga) vinterstövlar på en av stadens fashionabla skoafärer. Efter att ha använt dem bara ett par gånger har det blivit hål i ytskiktet!!

Jag gick tillbaka och klagade, MEN fick inget gehör för detta. "Det här är syntetskor och de tål inte att nötas mot varandra!" Hon hade använt dem högst fem gånger!! Dessutom fanns det en nötning på bakkappan, hur hade den uppstått? Hur går man i ett pas skor utan att de nuddar något?????

Jag blev så otroligt arg, vilket jag också lät försäljaren veta. Jag har aldrig varit med om att ett par skor haft så dålig slitstyrka.

Tittar nu på en trilogi med CSI, alla tre orterna är ihopkopplade: Miami, New York och Las Vegas, i tre på varandra följande delar.



P.s. drog in min andra seger (på två spel) i det nya spelet Thurn und taxis, som går ut på att bygga postrutter i gamla Tyskland.

Kommentarer
Postat av: tine

Det där med skrattandet på eran bekostnad är ju bara för att den är så söt, hehe.

Jobbigt med skorna där! Har haft samma problem men hade turen att få tillbaka pengarna i alla fall. Och bra jobbat med vinsten, ett spel för oss! ;)

2010-12-27 @ 21:41:01
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ser att jag störde dig i tv tittande, varför sa du ej ngt att du var upptagen? Vad trist med skorna du skulle vända dig till plus.

Kram

2010-12-27 @ 21:44:36
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0