Åhhh, krångligt...

Håller på att försöka komma igång med min nya allt-i-allo:

Helt plötsligt säger en (van) kollega: navet i hela rasket är iTunes!

Ok?!
Trodde jag hade fattat principen men nu blir det att börja om.
Skulle installera Spotify men stötte på problem...jaja får väl reda ut det där då.
Nu är ju allting så enkelt så det behövs inte ens någon beskrivning, eller manual som man skulle kunna kalla det.
(NOT)
Jamenn... jag behöver nog en känns det som. Har ingen tänkt på såna trögisar som jag?
Börjar känna mig aningen trött nu.
ALLT kvar att göra och helgen har en del innebandy inte helt oväntat.
Tur att familjen har förståelse och själva har mycket att göra, vi hittar en nivå som vi kan acceptera och satsar på att vara lata och umgås tror jag.
Julklapparna är det som oroar mest.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Och vad har du fått för något? Är det en examens present?

2010-12-18 @ 00:03:56
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0