Something completely different

Har fredagsfika på jobbet idag, så jag fick sätta igång baket i går kväll.
Hade redan bestämt mig för att göra bullar som min svägerska bjöd en gång förra sommaren: Philadelphiabullar.
Hennes var supergoda, men jag visste inte hur det recept jag hittat skulle fungera. Osäkert när man testar ett recept första gången.
Degen skulle vara lös stod det, och det var den! Trodde inte riktigt på att det skulle vara SÅ löst!

Men källan verkade trovärdig så jag fortsatte enligt instruktionen.

Det blev superbra! När bullkakan kallnat skar jag den i rutor och frös in.
Nu hopppas jag bara att kollegorna uppskattar "bullarna".







Kommentarer
Postat av: Kristina

fina bilder

2010-04-16 @ 22:02:36
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0