Sitter kvar en stund....

Ska iväg med brudarna ikväll, så då får jag jobba en stund extra i lugn och ro. Detta är oftast mina bästa stunder. Allt blir tyst och det känns som att jag fått tiden till skänks.

Så här ser det ut på mitt "skrivbord" just nu. För att kunna ha versionshantering och jobba ihop med en

medförfattare så får jag lov att använda ett ganska kraftfullt, men (i mitt tycke) omodernt system.

Jag gillar WYSIWYG, dvs är inte så förtjust i LaTeX.

Dagens hetsate ämne torde kanske vara beskedet att min handledare flyttar! Till hösten drar han till en annan högskola, i Sverige tack och lov!. Känns som att det påverkar mitt eventuella liv efter december.

December ja! Kvar till dagen D är det 242 dagar =
20.908.800 sekunder, eller
348,480 minuter, eller
5808 timmar, eller
34 veckor  (lågt räknat)

Och nu har jag just slösat bort en del av den tiden, AAARRRGGGHHHHH!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

så skönt att du hittar lugna stunder oxå. Jag ber för dig varje dag många gånger Kram Kristina

2010-04-19 @ 22:21:07
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0