En bit i taget...

Upptäckte till min stora förvåning att jag inte hade så mycket tid som jag trodde...
Så här såg instruktionen ut:
This assignment is due by 5pm Thursday, April 8 at 09.00, Swedish time.
Jag hade bara läst fram till 5pm....
Så det blev en riktig nattmangling igår kväll för att hinna med. Skönt att ha skickat iväg det i alla fall. Så fick jag nästan en dag till skänks?! Å andra sidan är jag ganska trött, så effektiviteten går väl från usel till katastrofal?!
Läste bl.a. om en etnografisk intervju som användes för att skapa ett narrativt proträtt. Känn på den!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Så skönt att du hann se det o hann få klart. Ta det lite lugnt idag. Orkade ej ringa dig igår jag var så slut

2010-04-08 @ 12:08:49
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0