Ännu en marknadsinsats

Åker iväg på kurs måndag-onsdag till Uppsala.
När jag var i Aalborg köpte jag ett så praktiskt skrivhäfte som jag gjorde alla anteckningar i.
Tänkte att det skulle vara bra att ha den här gången också, så när jag ändå hade ett ärende på stan passade jag på!

Jag har lite krav, för de ska vara fina på utsidan OCH de får inte ha en marginal på anteckningssidorna!!!
Och då blir man knäpp på att allt är inplastat så det inte går att se hur de ser ut inuti!!!
Åhlens hade absolut bästa utbudet och till mycket bra priser (nu gör jag lite reklam i alla fall...).


Kommentarer
Postat av: Kristina

anteckningsblock är lite av min passion just när de är vackra kan jag falla för många.

2010-04-08 @ 19:59:48
URL: http://ruach.blogg.se/
Postat av: Niclasvanessa

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 @ 16:23:07
URL: http://niclasvanessa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0