Måndag kan vara vacker

Vackra höstdagar är super! Hög, klar luft och solen som fortfarande värmer i ansiktet.
Trist när man inte riktigt kan utnyttja det för springturer bara. Idag får jag nöja mig med att se det genom fönstret. Kanske att jag tar en tur ut och tittar till liljan lite senare.
Nu sitter jag hemma och gör ungefär det jag skulle göra på jobbet, dricker kaffe & nojjar mig över enkätfrågor!

 

På mammafronten intet nytt! Hon skulle ringa under fm när hon fått veta något om hur hon mår och om hon får åka hem idag.

Goda vännen får just sin första cellgiftsbehandling, klart att jag tänker på henne.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack kan jag bara säga, det värmer

2009-09-15 @ 17:36:37
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0