Inte blir det mycket gjort...

... när allt går i Ulla Trapid's tecken och familjära bestyr stockar sig.

Har varit på lunchkonsert med dottern, som gjorde en mycket bra prestation! Bästa sånginsatsen tycker jag, men jag är ju en aning biased :-)
Videofilmade allt, med noll förberedelsetid så återstår attt se hur bra resultatet blir. Batteriet la av mitt i en låt (inte dotterns dock), så då blev det till att byta. Fick dock inte fast reservbatteriet riktigt, så jag fick hålla fast det med tummen samtidigt som jag skulle hålla kameran stilla, LOL!

Glömde ta med filen som jag plitat på hemma (med förarbetet till enkäten-frågor). Tror jag ska testa LimeSurvey lite till filen är tillgänglig. Arrrrrrrrrrg, på tisdag har jag seminariet om det givna enkäterna som jag inte börjat titta på ännu.

Syster mycket positiv ang. modern, tur att hon har förstahandsinfo för det är svårt att höra på telefonen.

Annan dotter sitter i huset för att göra klart en rapport som ska skrivas ut, av mig. Gjort.

Split-vision


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0