Hur mallig får man vara?

Jag har säkert passerat gränsen för länge sedan...






Att få vara mamma till mina barn är en fantastisk gåva. Hoppas bara att barnen känner hur värdefulla de är för mig.
Att de fyller hela mitt liv är självklart! (ibland blir jag trött och kanske inte visar uppskattning, helt mitt eget fel - bara att beklaga!)

 

Jobwise går jag vidare med mina enkätfrågor, tycker att det rullar på och att det ändå finns lite hjälp att få i strukturen. Men det är ändå svårt att ställa de faktiska frågorna rätt.
Som sagt var: man måste ha above-average common sense knowledge of certain psychological and linguistic phenomena och ha experience in constructing questions för att göra bra enkäter.
Men vem ska hjälpa mig att förstå vad som gick fel sen då?

Kommentarer
Postat av: Kristina

var stolt . Så duktig Johanna är , hon har mognat otroligt i rösten och har en jättebärande stämma. Har ju hört Anders säga hon är så duktig både sång o gitarrmässigt men att hon var så bra det trodde /visste jag ej. Ge henne en eloge från mig.

Du har verkligen lyckats i ditt moderskap att locka fram det bästa hos alla och nåden att få välartade barn utan så mkt problem. Så gläds och var stolt över dem det har du rätt till och jag vet att du tackar för dem varenda dag.

2009-09-25 @ 11:26:05
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0