Vidare i listan

För några dagar sedan hade jag en lista av To-Do's.
  1. webenkäten (nästan klar)
  2. posterkonstruktion (delvis beroende av 1.)
  3. Examinationen på enkät-kursen (1. är en del av detta)
  4. Den eländiga didaktik-uppsatsen, har läst i den men kommer nästan inte ihåg någonting alls och förstår knappt vad jag skrivit :-(
Som synes har jag skickat postern till trycket! Ganska enkel (ungefär vad min kreativitet räcker till):

Var av olika skäl hemma i måndags och började med punkten 3. som är intimt kopplad till punkten 1. Inte mycket att välja på, examinationen ska vara inne på fredag! Bra också för när tiden är knapp tvingas man fatta en del (ibland mindre roliga) beslut bara för att anpassa sig till de villkor man har. Det blir det det blir!
Punkten 4. är fortfarande ett elände, har inte gjort ett skvatt åt det :-(

Moderkortet på den bärbara har brunnit, eller "Hamstern är död" som supporten uttrycker det.
Hinner inte få igång den innan konferensresan, så det blir att låna en annan, Mac tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0