Väntar...

..på att tvättmaskinen ska bli klar, så jag kan starta den direkt.
Kör småtvättar inför kommande mästerskapshelg. Vi är fyra som drar söderut i morrn'.
Känns lite jobbigt eftersom match#2 ligger på lördag morgon kl.8.00 och barnafadern och jag har en bit att bila innan. Men sovmornar' var väl nåt' som försvann med första moderkakan så.....

För att freda min nervösa mage tror jag att jag snart måste kapa åt mig en riktiggrotta-ner-mig-i-arbetet-vecka. När jag bara kan strunta i allt och jobba många timmar konventrerat. Ofta brukar jag få mycket gjort när mörkret och friden infinner sig på jobbet fram på kvällen, eller tidigt på helgmornarna..

Nu är maskinen klar!

(jag ställer äggklockan så att jag inte ska glömma bort den :-) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0