Service??

Måste få återge dialogen med en servicefunktion på min arbetsplats apropå posterarbetet:
  1. on 7 okt 2009 10.49 - mitt mail
    Håller på att göra en konferens-poster som ska vara i stående A0-format.
    Har försökt leta efter information och mallar men hittar inget på webben.
    Jag antar att det är aktuellt med element ur profilprogrammet t.ex.

    Vad skickar jag till er och hur kan jag på förhand veta hur det kommer att se ut?
  2. on 7 okt 2009 10.57
    Närmast vi kan komma med våra mallar i A0 är denna postermall. När du sedan gjort din poster så vill vi gärna ha den i pdf-format till oss. Det vi kan erbjuda dig är en utskrift i A3 eftersom vi anlitar ett annat företag som vi är upphandlade med för att trycka postrar.
  3. on 7 okt 2009 15.04 - mitt mail
    Tack för mallen.
    Då kommer nästa fråga: kan jag använda hela ytan som sedan förminskas en aning, eller ska jag lämna en marginal runt om? Att döma av de postrar jag sett på inst. så verkar det finnas flera olika kvaliteter eller material...?!
  4. on 7 okt 2009 15.14
    Lämna gärna lite marginaler eftersom den kapas ju runt om. Postrar går att trycka i Papper, Textil & Papper + laminerat. Men då är priserna lite olika.
  5. on 7 okt 2009 15.24 - mitt mail
    OK, mer precis vad är kostnaderna och finns det prover någonstans att titta på?
  6. on 7 okt 2009 15.42
    Jag har alla prover här hos oss på X & Y. Priserna är här nedan.
    Textil 80x120 = 1200:-
    Papper 80x120 = 830:-
    Papper & Laminerat 80x120 = 1010:-
Jag tyckte nog att mitt första mail borde ha räckt för att få den information som jag sedan fick dra ur personen. Men vad vet man om service....??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0