Python & Mode

Sitter och småprogrammerar lite i Python (måste hålla jämna steg med dottern som går kursen på riktigt)
Misstänker att jag inte riktigt utnyttjar Python på bästa sätt eftersom jag i praktiken löser problemen som om de vore i ett annat språk, men med Python-syntax :-)
Modetipsen har varit sällsynta i höst, här kommer ett säkiert tips : Black is back -- eller i alla fall grått!
(Passar bra på mig, om jag inte aktar mig kommer jag knappt att synas alls....)

Fattar inte riktigt hur fonterna lagras i min dator???

Jag har installerat några nya fonter och vissa syns överallt, medan andra bara syns i vissa funktioner i applikationen?!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

du syns i allt du gör. gläds åt den goda äppelkakan som bara smallt i min mun.

2009-10-13 @ 22:40:34
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0