Lång dags färd mot natt

Det blev en riktig långtur i nationalparken, 2 timmar i mycket brant terräng. Vackert, men vaderna kommer att krampa, tycker jag det känns som. Var tvungen att duscha när jag kom tillbaka.

Bra eftermiddag med en del diskussioner kring min poster, delade ut ca 15 enkäter och samtliga handouts. Feeling like a fraud-känslan ligger på lut konstant sådana här dagar. Usch vad alla är säkra och duktiga. Mitt lilla fjant-projekt blir verkligen.....
Middag och sedan bastu! Räcker för mig för idag.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är bra . Låt dig inte slås ner, alla är säkert lika små på insidan men ger ett annat uttryck utåt

2009-10-31 @ 23:27:38
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0