Fredagsmys?!

Snacka om töntjingle som fastnar....

Hittade av en slump en rolig site, fantastiska bilder på temat återspegling och något att vila ögonen på. Ett exempel:

Kanske min UFO-upplevelese i går kväll skulle platsa som återspegling?! Skrivbordslampan lyste på en dvd och gav en reflex i taket.


  • Stipendieansökan inlämnad (igår)
  • Enkätfrågor nästan klara även på engelska
  • Posterjobbet påbörjat och ska inte ha så mycket mer innehåll. Jag vill ju i första hand att folk svarar på enkäten, postern är bara ett sätt att skaffa mig en offentlig plats för rekrytering....








Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad duktig du är, nu går det ju framåt. Lycka till. Här pumpas det in av någon annans blod så jag hoppas det ger mig mer energi

2009-10-09 @ 11:18:29
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0