Datorer!

Har i två dagar försökt övertyga min nygamla hemdator att ta emot foton från mobilen.
Parkoppla – inga problem!
Skicka filer till mobben – jajamensann!
Ansluta – NixNix!!
Så med en dåres envishet tog jag bort enheten på datorsidan, installerade en ny, tog bort, installerade,... ett okänt antal gånger -- och  helt plötsligt, Det fungerar! Vad vet man? Bilder från lördagsturen till hallen, bara för att det gick!


Hämtade ett par filer från jobbet för att pula lite hemma idag, men då är det olika MS$-versioner på filerna och jag har nyare på jobbet. Kompatibelt? Näha!! Efter mycket om och men har jag installerat en 30 dagars demo för att klara mig idag, men sen' då?
Detta kommer jag att ha glömt när 30 dagar gått och får obegripliga problem igen!

Kommentarer
Postat av: Kristina

är med dig i tankar o böner kram kristina

2009-10-19 @ 23:15:46
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0