Snart tänds det första ljuset

Jag gillar verkligen Advent. Speciellt 1:a. För att det ska infinna sig lite helgkänsla vill jag ha pepparkakkor och saffransbröd att fika på söndag eftermiddag.
Som traditionen bjuder ska vi baka pepparkakor på lördag och för att om möjligt hinna röja lite i vardagsrummet (inkl. byta gardiner) så slog jag till och bakade saffransbröd i går kväll. Inte tänka efter bara sätta igång så hinner man inte ångra sig. Hade förstås inga russin vilket var synd för lussekatterna, men får gå ändå.

(Smög med dokumentationen på att att förarprovet är godkänt och att körkortet är bärgat)

Har nu försökt planera lite för intervjuerna OCH, till min egen stora förvåning, tait fram den eländiga didaktik-uppsatsen. Kanske om jag fixar lite så kan jag skicka den och få lite feedback på vad som saknas... Skulle vara bra att dra in några poäng där med tanke på att jag lagt ner rätt mycket tid på att läsa redan.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fenomenal. Roligt du ser ljusning. Advent är en härlig tid

2009-11-24 @ 14:23:55
Postat av: Anonym

Tack de ligger i frysen

2009-11-24 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0