Jag har gett upp

Det kommer inte att bli så många tillfällen att springa utomhus att jag kan vänta på det. Har varit på stora gymet på morgonen och förhoppningsfullt startat inomhussäsongen.
Trots grådasket trivs jag bra i mitt lilla krypin, när det blir för mörkt tänder jag ljuslyktorna (men jag är ruskigt trött på alla värmeljus av urusel kvalitet!! Det luktar bensin när de brinner och om man släcker med halva kvar går det inte att tända mer för då brinner bara veken upp!)

I fönstret just nu:


Kommentarer
Postat av: Kristina

Läste ett test om värmeljus men nu minns jag varken var eller vilka det var som vann. Ikeas brukar vara bra men det var ej dom som låg i topp

2009-11-10 @ 13:07:38
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0