Frågor

Att inte tillhöra hardcore-gänget forskningsmässigt har sina sidor. Dels tvivlar man själv ibland på att det man gör är vetenskap (jo, jag är skolad på den andra sidan där bevis är det enda som gäller), och dels undrar man hur andra ser på det man gör....
Fick en fråga i tisdags kväll :
Do you think Computer Science Education is research? - Answer me!
Kändes inte alldeles bra. Jag försöker skydda mig själv med att det är någon annan som gör värderingen av det jag gör. Jag går trots allt en utbildning med kvalificerad handledning och bedömning.
Tog lite bilder under presentationerna i går. Även från min egen, ur mitt perspektiv alltså, just innan jag började. Under presentationen pratade jag om att vi undersökt first och final impression i samband med utvärderingsverktyget, så då kunde jag avsluta med att koppla till det och ta bilder även efter "efter". Åhörarna ser faktiskt lite gladare ut efteråt :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

jag bara beundrar dig

2009-11-12 @ 10:33:25
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0