När ska man hinna jobba nåt'?

Åkte hem till lunch igår för att assistera den sjuke sonen, som dragits med feber (40) flera dygn.
Idag blev det sjukvårdsupplysningen och sedan Vårdcentralen.

Allt bra, men det kan vara körtelfeber, får se vad som händer på feber-fronten dagarna som kommer.
Ipren verkar funka bättre än Alvedon, btw.
Hur ska man komma ihåg det när det är så långt mellan gångerna?

Kraftansträngning: hängt upp lite somrigare gardiner i "nya" sovrummet.


Blev klart mycket ljusare vilket jag uppskattar så här års.
mobben är ju inte direkt nån fena på motljus..., så här ser de ut i katalogen:


Nackdelen är att jag nog måste ta ner dom och stryka lite, eftersom vecken efter förpackningen var så hårda att de inte faller särskilt snyggt.

Nackdel2: takhöjden ställer till problem. De flesta prefabricerade längder är 220 eller 250 cm långa.
220 ger högvattenskänlsa och 250 högar sig på golvet :-(
I vinter har vi haft högar, så för sommaren satsade jag på högvatten.

Jobwise försöker jag komma till skott och läsa färdigt Cobern här hemma, haha, men nu måste jag bli av med den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0