Heureka, one more down!

ÄNTLIGEN! Kan inte säga att jag firar med kaffe, eftersom det gått åt försvarliga mängder för att ta mig hit.

Men symboliskt höjer jag min kopp:



( Glada Grisen är på jobbet och jag är hemma idag )

Visserligen har jag några artiklar kvar att läsa, men de är kortare.
Sen gäller det bara att komma ihåg tillräckligt mycket för att kunna knåpa ihop en bra uppsats oxå!

Vad är tillämpningen för mina forskningsfrågor??
Vilken världsbild har man i mina sammanhang??
Helt klart är att olika målgrupper har olika förförståelse av prorammering, men hur vet jag hur de ser ut då?
Vet inte om jag är så sugen på att ta reda på det, tyvärr. Vore bra om någon annan gjorde det faktiskt.
Jag har ju riktat in mig på OO-kvaliteten, vilken jag tycker är oberoende av människornas förståelse.
Däremot är förståelsen viktig för lärandet, men det är inte mitt primära intresse.
Dock måste det kanske till en sådan diskussion, så jag får väl jobba lite på problemet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0