Olvon - långt efter midsommar där jag bor

      
Tja, mer sommar än så här kanske det inte blir?

Sista dagen på jobbet på en dryg månad nu, börjar vara dags för ledighet känner jag.

Men  först Paris!
Åker i morrn' bitti så idag blir det till att samla ihop alla dokument spm ska med.
Resedokument, arbetsdokument, €-pengar (oxå dokument)...
Sen det värsta av allt: PACKA!
Har tvättat lite för att vara förberedd, men om värmen står sig behöver jag lite mer toppar, dvs. det måste bli en stadstur idag :-(
Titta på prognosen:

Nåja, let's get to it!
Får se om jag orkar några inlägg från Paris...
Möjligheten verkar finnas på hotellrummet:
They are all air-conditioned and soundproofed for your comfort, offering [...] Wi-Fi internet access and a bathroom equipped with a hair dryer








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0