Nattbloggande

Tyvärr så lyser solen med sin frånvaro, inte bara nattetid.
Vad fick jag gjort idag, egentligen?
En ynka tvättmaskin, som jag inte ens hängde.
Lagade mat för en stor drös dock, föll sedan tillföga och gjorde den alla godaste äppelpajen någonsin (receptet kommer från Budbäraren!!)
Tappade av åtskilligt med vatten ur mina blomurnor, där redan strandkrassingen har gett upp. Ställde dem sedan under balkongen för att skydda dem för regnet.
Disk och efterarbete tar en del tid, sedan såg jag på friidrott någon timme (eller två).
Hur ser det ut för i morrn' då?

Man kan ju alltid hoppas eftersom vi har fotbollsmatch vid 18-tiden.
Fint Parisiskt armband:

Idyllisk miljö:


Tja, dags att brottas med årets tegelsten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0